Για σένα που γυμνάζεσαι τακτικά

Το ανθρώπινο σώμα, όταν λειτουργεί σε εντάσεις υψηλότερες από αυτές του φυσιολογικού (π.χ. προπόνηση, αγώνας κ.ά.) απαιτεί και μεγαλύτερα ποσά ενέργειας και θρεπτικών συστατικών. Επομένως, η Αθλητική Απόδοση και η Αποκατάσταση, είναι άμεσα εξαρτώμενες από την Διατροφή.

Κάθε άθλημα, ανάλογα με το είδος, τη διάρκεια και την έντασή του, έχει διαφορετικές ενεργειακές απαιτήσεις και επομένως χρειάζεται διαφορετική και εξατομικευμένη διατροφική προσέγγιση.

Πολλοί αθλητές, για να καλύψουν τις ανάγκες τους και τις απαιτήσεις του αθλήματος στο οποίο συμμετέχουν, πολύ συχνά χρησιμοποιούν αθλητικά συμπληρώματα και εργογόνα βοηθήματα στην καθημερινότητά τους. Ωστόσο, το πιο σημαντικό στάδιο, το οποίο θα πρέπει κάποιος αθλητής να φροντίσει πριν καταλήξει σε κάποιο συμπλήρωμα ή εργογόνο βοήθημα, είναι η επαρκής πρόσληψη σε:

  • Θερμίδες
  • Μακροθρεπτικά Συστατικά (Υδατανθράκες, Πρωτεΐνες & Λιπαρά) 
  • Μικροθρεπτικά Συστατικά (Βιταμίνες & Ιχνοστοιχεία)
  • Νερό και υγρά για επαρκή ενυδάτωση

Σε πολλές περιπτώσεις, η κάλυψη αυτή μπορεί να επιτευχθεί μέσω της διατροφής, χωρίς να χρειαστεί απαραίτητα η χρήση συμπληρωμάτων. Αυτό δε σημαίνει ότι τα συμπληρώματα και τα εργογόνα βοηθήματα δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν στη διατροφική καθημερινότητα ενός αθλητή, ειδικά όταν οι απαιτήσεις του είναι αρκετά υψηλές. Αρκεί να έχει τη σωστή καθοδήγηση και πληροφόρηση, ώστε να ξέρει πότε πραγματικά τα έχει ανάγκη, καθώς επίσης και σε τι δοσολογίες και χρονισμούς θα τα λάβει, κατά τη διάρκεια της προπονητικής ή/και της αγωνιστικής περιόδου.

Έτσι, κρίνεται απαραίτητη η κάλυψη των συνολικών Θερμιδικών αναγκών και των απαραίτητων Μακροθρεπτικών και Μικροθρεπτικών συστατικών του αθλητή κατά τη διάρκεια της ημέρας, στις σωστές αναλογίες και τους κατάλληλους χρονισμούς. Για το λόγο αυτό, δίνεται μεγάλη έμφαση στα γεύματα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση/αγώνα, με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης, την επίτευξης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης αλλά και την αλλαγή της σύστασης του σώματος (λιπώδης / μυϊκή μάζα).

Ο Διαιτολόγος, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφική εκπαίδευση και καθοδήγηση του αθλητή προς την βέλτιστη απόδοσή του και θα πρέπει να είναι παρών σε οποιαδήποτε περίσταση χρειαστεί.

Η ομάδα μας είναι εδώ για να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου, παρέχοντας σου την κατάλληλη διατροφική καθοδήγηση και δίνοντάς σου πλήρη πρόσβαση στην πληροφόρηση που χρειάζεσαι για την καθημερινή διαιτητική σου πρόσληψη, αξιοποιώντας άμεσα την τεχνολογία!

*Προτεινόμενο Πακέτο:Performance